Facebook

Facebook, facebook det sociala medium som bara växer sig större och större.
I samband med att facebook expanderar har det skapats en debatt kring vilka de andra sidorna utav myntet är.
Dom ska jag inte prata om nu. Nej, detta blogginlägg är en liten kärleksförklaring till den vackra fördelen som facebook givit mig.

Utan facebook hade jag aldrig haft fortsatt kontakt med alla underbara människor jag träffat. Folk som lever spridda över hela världen kan jag med hjälp av facebook dagligen kommunicera med på ett enkelt sätt. På samma sätt håller jag mig à jour med folk här hemma som jag inte träffar varje dag. Att sända iväg ett "Hej, hur mår du?" till en gammal vän har aldrig varit så enkelt som med facebook.

Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0