Väntan på en mottagare

Jag söker efter ris på nätets förbjudna platser. När närheten rill risigheten gör en frestad är någonting fel.
Jag bär inne på en affektion redo att distribueras. Men än finns endast en avsändare, ingen mottagare.Breven samlas på hög. När mottagren är funnen kommer den bli överöst med det vackra.
Ja, mottagaren kommer bli glad. Den kommer vara uppskattad och älskad.
Jag söker efter ris på nätets förbjudna platser. När närheten rill risigheten gör en frestad är någonting fel.
Jag bär inne på en affektion redo att distribueras. Men än finns endast en avsändare, ingen mottagare. Breven samlas på hög. När mottagren är funnen kommer den bli överöst med det vackra.
-
Ja, mottagaren kommer bli glad. Den kommer vara uppskattad och älskad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0