Kom och slå mig

"Kom då!"
"Kom och slå mig", skrek han. "Slå mig riktigt jävla hårt i ansiktet", uppmanade han den andra mannen.
"Efterlämna ett stort ärr i pannan på mig, ditt kräk!"
Samtidigt som han skrek detta till den andra mannen förde han en inre dialog md sig själv;
"Jag kommer ändå inte lida. Jag kommer resa mig och slå tillbaka. Jag måste tänka framåt. Leva kommer jag att kunna göra, tids nog" tänkte han.
Han hade fel. Mannen gjorde det som han hade uppmanat honom att göra. Hans liv förkortades där och då.
"Kom då!"
"Kom och slå mig", skrek han. "Slå mig riktigt jävla hårt i ansiktet", uppmanade han den andra mannen.
"Efterlämna ett stort ärr i pannan på mig, ditt kräk!"
-
Samtidigt som han skrek detta till den andra mannen förde han en inre dialog md sig själv;
"Jag kommer ändå inte lida. Jag kommer resa mig och slå tillbaka. Jag måste tänka framåt. Leva kommer jag att kunna göra, tids nog" tänkte han.
-
Han hade fel. Mannen gjorde det som han hade uppmanat honom att göra. Hans liv förkortades där och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0