Till en vän

Käre vän,
När du går nu in i mörkrets tider, minns mig då.
Jag finns inom dig och det vet du om innerst inne. Glöm inte bort att plocka fram mig då och då för att ge dig själv tröst.
Tänk inte dystra destruktiva tankar om att ingen bryr sig. Jag bryr mig, så plocka fram mig i ditt medvetna och använd mig. Använd mig som en stöttepelare.
Jag är din eviga tröst.
Misströsta inte, högmodigt ska du resa dig igen.
Käre vän,
När du går nu in i mörkrets tider, minns mig då.
Jag finns inom dig och det vet du om innerst inne. Glöm inte bort att plocka fram mig då och då för att ge dig själv tröst.
Tänk inte dystra destruktiva tankar om att ingen bryr sig. Jag bryr mig, så plocka fram mig i ditt medvetna och använd mig. Använd mig som en stöttepelare.
Jag är din eviga tröst.
Misströsta inte, högmodigt ska du resa dig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0