Det blev en dag på stranden... Dag 2

Ytterligare en dag ägnade vi åt att vara på stranden, jag och Axelia. Jag hade klätt upp mig lite extra dagen till ära. Med mina badbyxor med El rey león som motiv och Axelias naturliga charm gjorde vi succé som minglare i strandvimlet.
Vant ställde Pedro och Åke upp på bild när vi ville ta ett mingelfoto tillsammans med dem. Suget i blicken hade de börjat öva på redan i fjärde klass berättade de stolt.
 Denna pojke kom ifrån Italien.
 På stranden fann jag en pojke ifrån Belgien som jag talade glatt med.
 För Axelia var lyckan gjord när hon fann ett par snälla, kramgoa björnar.
 Den flygande pojken hade vackra ögon och ödmjuk framtoning. Jag och Axelia såg gullepluttskvalitéer i honom.
 Den flygande pojkens vänner var även de mycket vänliga mot oss.
På stranden roade sig pojkarna så glatt. De utkämpade bataljer, byggde torn, pussades och minglade.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0