Det blev en dag på stranden...

I dag var jag och Axelia på stranden och hängde med härliga grabbar. Det verkar som att det hålls en bögfestival i staden. Detta förklarade att det fanns ovanligt många härliga bögisar på gay/nudiststranden. Jag och Axelia minglade vant runt bland de uppumpade kropparna och små, tajta badbyxorna. Många potientiella gullepluttar fanns bland dem. 
Vi började dagen med att läsa National Geographic och gassa i solen.
Denna vackra utsikt hade jag och Axelia ifrån vår lilla filt.
Juan hade precis höjt medeltemperaturen i vattnet innan han kom upp för att hälsa på mig.
Vem vet vad som händer under vattenytan... Vad tror ni? Kommentera nedan.
Ding dong.
Vi tackade glatt för reklamen som denna mannen gjorde för vårt fädernesland. 
En pojke ifrån "Manhunt" delade ut klubbor till pojkar och flickor.
Här ovan ser ni vår supersnälla, håriga granne ifrån Madrid som vi satt och pratade med en stund. Han arbetar här i Barcelona som flamencodansare under sommaren.
Axelia, Axel och reklampojkar.
Axelia och en pöjk som vet hur man poserar väl. 
Pöjken bemästrar talangen att ha sug i blicken trots att han har solglasögon på. Otroligt imponerade var jag och Axelia över denna prestation.
Björnarna hade tagit sig ut ur skogen och funnit stranden. Axelia gladdes sig över att de kommit ut ur idet för att sprida lite kärlek till henne. 
Snart började kramkalaset...
Fåfängan var inte långt borta i dessa pojkars fall... "Åh nu måste jag fixa frillan, ummm... det är viktigt innan vi tar fotografiet" sade den ena till den andra som nickade instämmande.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0