Det gamla järngänget

När jag kom till Barcelona och började arbeta som telefonförsäljare så var dessa brudar som var mitt stöd i livet och tillvaron: Madeleine Stjernlycke Rickmer, Agnes Burman och Moa Hedman. Tillsammans drack vi barnförbjudna drycker, festade, samtalade, fikade och arbetade Alla bodde vi i samma område och umgicks frekvent.
Den tiden är dock förbi nu. Madde och Agnesius har farit hem sedan en tid tillbaka. Kvar står jag och Moa. Hoppas ni har det bra i Sverige kära vänner!
 

Kommentarer
Postat av: mois

ååh vad jag saknar dessa brudar!!! :(

2013-08-02 @ 16:03:41
URL: http://dinmamma.se
Postat av: Agnesius

Den gamla goda tiden!!<3 Känns oerhört skönt att veta att Barcelona är i trygga händer!;)

Svar: Ska bli kul att se dig när du kommer på besök! :)
Axel lilja

2013-08-06 @ 15:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0