El meu quart text en català

Casa meva
Casa meva és bastant petita però molt acollidora i lluminosa amb moltes finestres.
Casa meva té sis habitacions. A casa meva hi ha un menjador, una sala d´estar, una cuina, un bany i dos dormitoris. També tenim una terassa i un jardí petit.
Entrant a mà dreta hi ha la cuina i el menjador. A mà esquerra, al costat a la cuina hi ha la sala d´estar. Darrere de la sala d´estar hi ha dels dormitoris. El bany és davant de ils dormitoris.

El meu matí
De sobte sona el despertador. He de llevar-me. Quan m´he llevat, vaig al bany. Em raspallo, em rento i em pentino. Torno al dormitori i em vesteixo. Després vaig a la cuina i preparo l´esmorzar. Quan he menjat surto de la casa.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0