Josef

I dag satt jag och funderade över hur det skulle vara om man var i fånge i ett kallt och fuktigt fängelse. Då kom jag att tänka på...
Att Roberts bror Josef ju faktskt sitter i fängelse. Han har berättat för mig att de tvingas äta råttor och se på hemska krigsfilmer. Om natten är det kallt. Vinden blåser in ifrån de öppna fönstrena. Utanför kan fångarna se det vackra gräset som de aldrig får röra vid.
"Uuuhh... vad skulle jag, Josef göra om jag var en fri man? Kanske rulla mig i det vackra gräset?"
 "Vakt, nu släpper du åt mä!"
 "Nöjjjjjh! Öhhh! Jag vill sova med mamma, snälla! Inte sova ensam i kallt och fuktigt rum"
 "Öh, hjälp mig, hjälp mig någon!"
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mariano rajoy

det finns ju en anledning till att josef sitter där han sitter. han har själv försatt sig i den situationen och som ni myckel väl kan se på bilderna så är josef galen.

Svar: Señor Rajoy! Ursäkta men du kastar ju sten i glashus! Du är ju en liten fifflare själv ju. Josef har det inte lätt heller. Han har varit inlåst länge nu. Det är klart att han har blivit påverkad av det.
Axel lilja

2013-08-24 @ 17:56:29
URL: http://marianis.hotstuff.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0