Krypton

I söndags var jag och Moa på en härlig utklädnadsfest med glada pojkar och flickor. Krypton heter festen, som var månad arrangeras av ett par härliga, gulliga och nördiga homokillar. (svenska)
Jag och puman Moa Hedman gick in för att skaffa oss den rätta "looken" (som man säger på engelska) inför festen. Moa föreställde en drottning ifrån en annan planet, jag var hennes livvakt. (svenska)
Una reina de un planeta lejano de otra galaxia... Os presento... Moa! (español)
Denne kjekke man arrangerte festen (norsk)
Tres nois divertits(català)
The queen was excited about meeting one of her fans.(English)
Două dive (română)
 
Sådär ja. Nu kan man stoltsera med att man är en högst internationell bloggare. Det ska jag baske mig skriva i CV:et sedan när jag ska börja söka jobb. Nästa Kryptonfest är på lördag. Jag och Moa alias Uma ser fram emot det. (svenska)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: queen uma

oh my cher vilka fina bilder gubben!!!!!!!! PUSS

Svar:
Axel lilja

2013-08-22 @ 20:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0