Mingelbilder

Nu kommer de utlovade bilderna ifrån Kryptonfesten! Håll till godo. Först ett par stycken bilder ifrån den förförra festen.
Jag är lite betuttad i mannen i mitten. Han är så otroligt gullig och snäll. När vi kom till förra festen så kom han springandes fram till oss och berättade hur glad han var över att vi hade kommit och gav oss en bamsekram. Precis som de flesta i Kryptons festsällskap så fullkomligt avgudar han Moa. När vi anlände ropade nyheten ut att Moa hade anlänt och många samlades runt henne för att kramas och hälsa henne glatt välkommen. Efter min första fest så har jag nu också kommit in i detta härliga gäng. 
Här har vi en del av Kryptons familj. Mannen med det uppsvängda benet var lite smått galen och dominant. Han blev ursinnig när jag inte tog de rätta dansstegen och tittade argt på mig. Vid stägningsdags insiterade han på att ge föga subtila inviter som jag bestämt tackade nej till.
Mannen i mitten är Moas favorit i gänget. Han hade saknat Moa eftersom att hon och jag inte varit på festen innan då vi var i Marocko.
-----------------------------
Fest nummer 2 - Me las quitan de las manos beach party
Till den festen som vi var på i söndags hade vi en ny finsk kompanjon. Bilden är tagen i början utav taxiresan mot stranden och festen. Det var nog tur det. Tjugo minuter senare är det bittrare miner än på bilden efter att taxichauffören tagit "rövarrunder" i staden. Efter att han fått en härligt spansk utskällning med mycket passion ifrån moi kändes allting ändå snabbt så mycket bättre. 
På detta underbara vis välkomnades vi till festen.
"Oh yeah honey!"
"Jag ser dig vart du än går!" säger jag. Finsk tjej säger "Ha ha ha hi hi hi"
Detta var en utav de bästa festerna jag har varit på. Vi dansade och vi njöt.
Jon som är namnet på min favorit, var väldigt glad över att se oss. Vi hade anlänt väldigt sent till festen så vår ankomst blev lite som en överraskning för honom och de andra.
Vi hade vattenkrig! Det var otroligt roligt att smyga runt på dansgolvet och spruta ner med varandra med vatten.
Det arrangerades även limbo!
Denna härliga kille är en av de som står för kalaset och agerade som DJ denna kväll.
"Umhmm." säger Axel. "Ueh!" säger Moa.
Ops.
Efter att festen var slut så badade jag naken i havet. Slut.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0