Parc del Laberint d'Horta

Parc el Laberint d´Horta, även populärt kallad labyrintparken, är en park som ligger en bit utanför de centrala delarna utav Barcelona. För ett par veckor sedan åkte jag och Moa dit på en utflykt för att njuta av varandra och det fina vädret.
 Parken är relativt okänd för den stora massan och man släpper endast in ett begränsat antal människor var dag. 
 Moa var på glatt humör efter att hon och jag lurat en dum flicka ifrån de förenta staterna. 
Buset med den amerikanska flickan gick till på följande sätt: Vi hittade en återvändsgränd och övertalade flickan att labyrintens mitt var åt just det hållet. Moa och jag skrattade högt och ljudligt åt hur enfaldigt och godtroget hon gick på vår stora vita lögn. 
Bland buskarna i parken hittade vi loverz. 
 Bark.
På denna mur satt jag och vilade mina stackars arma ben ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0