Snusuppdatering

I natt drömde jag en hemsk dröm om snus. Anledningen - Jag tog en snusprilla nu efter att jag slutat snusa.
Jag var fruktansvärt besviken på mig själv och tänkte på hur alla i min omgivning skulle se ner på mig och tycka att jag var svag. Den kamp jag utkämpat mot nikotinmonstret hade varit förgäves, jag skulle ha varit tillbaks på ruta ett. När jag vaknade ur denna mardöm så var jag oerhört lättad över att allting varit fiktion.
 
Efter ett par veckors uppehåll så har abstinensen återkommit. Mina abstinensbesvär är svåra att förklara men är en blandning av följande: jag blir orolig i kroppen, får koncentrationssvårigheter, fumlar med fingrarna, blir sugen på mycket mat och sötsaker och får ont i huvudet. Sist men inte minst blir jag fruktansvärt arg och lättirreterad. Ibland blir jag så arg att jag biter mig själv i armen för att stilla vredet.
 
Ni kan dock vara lugna, jag likaså. Trots de beskrivna åkommorna ovan, är läget under kontroll. Jag känner mig betydligt piggare och har mycket mer energi efter att jag har slutat. Det vill jag inte förstöra med en ny prilla.
 
Nu har denna flicka åkt hem till Sverige igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0