Hemma till jul

Nu har jag åter igen på svensk mark och julaftonens firande är förbi. Sedan jag var hemma i september känns det som att inte så mycket har hänt sedan dess. Livet i Våxtorp och Båstad där mina föräldrar bor,  så har livet så sakterliga lunkat på i samma takt som tidigare. 
Modern hade lagat fantastiskt gott bröd...
och hon hade gjort saffransbiscotti!
Jag fick återse min kära syster.
och hundarna. Den till höger - Sture den store, har blivit just det, väldigt stor.
Jag och faderskapet
 
Delar av familjen.
Eric har genom löpträning smalnat till en del och ser mer lik ut mig. Ett kärt återseende efter att inte ha sett honom på väldigt länge 
Katten hade funnit en ny myshörna. 
----------------
God jul du käre läsare! Jag hoppats att du har funnit fin tid till att spendera med dina nära och kära, de som du tycker om. Det är ju det som julen handlar om. Har du varit ensam i jul, så ska du veta om att det alltid finns de som bryr sig om dig. Du är fin!
 
Juliga kramar
/Axel
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0