El cuarteto de nos - Ya no sé que hacer conmigo

http://www.youtube.com/watch?v=y9LlnLTH87U
 
Sången "Ya no sé que hacer conmigo" översätts skulle bli "Jag vet inte längre vad jag ska göra med mig". Oj, vilken lång fras. Verkar som att det spanska språket är mer flytande och snabbre ibland. Aja. 
Jag rekomenderar att du tittar på videon när du lyssnar på låten. Måske att dina spanskkunskaper inte är de bästa. Just i detta fall gör det faktiskt inte så mycket. Med hjälp av att jag översatt titeln och den väldigt visuella musikvideon är det inte fruktansvärt svårt att förstå budskapet. Ytterligare hjälp på traven; En kille som har gjort allt i livet och nu... tja, inte vad vad han ska ta sig till. Ett svängig låt med ett relevant budskap i tiden som vi lever i. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0