Evelina Arvidsson

I natt kommer denna pangbruden på besök! Ska bli otroligt kul att träffa henne efter att inte ha sett henne särdeles mycket sedan vi båda tog studenten. Jag har flängt ut på resor och hon har börjat studera. Då kan det bli så.
Bilden ovan är 6 år gammal. Vid den här tidpunkten hade jag nyss avslöjat att jag var precis lika betuttad i mannen nedan som hon...
I Orlando Bloom alltså.
Tiden innan det avslöjandet hade jag hävdat det motsatta. Upprepade gånger sade jag att Orlando Bloom var en ful pojke. Om någon av ni läsare är hobbypsykologer så kan ni gärna kommentera här nedan varför ni tror jag gjorde så. Just nu finner jag ingen logisk förklaring. 
Här sitter jag och pangbruden och festar till det innan vi ska ut och partaja. Det är en partybrud, denna Evelina det vill jag lova och för övrigt en snällis. Ser fram emot att hon kommer nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0