Krypton

På Pride träffade jag och och Moa dessa vackra herrar. Dom bjöd oss på fest, till deras event som de anordnar var månad -  Gayparty med superhjältetema. 
Festen skulle anordnas dagen efter och jag var dödens trött och orkade inte gå. Uma alias Superduperkvinnan däremot, hon begav sig till festen...
Väl hemma berättade hon om vilka riktiga gullepluttisar dessa pojkar var. Hon beskrev hur dom tog henne under sina mantlar som om hon vore deras egna kärleksbarn.
Jag ångrade bittert min frånvaro.
Bild: Moa Hedman
Poster till förra månadens partaj. ...buscando a Robin desesperadamente - ... desperat letandes efter Robin. Man kan ju inte annat än att älska det här konceptet. 
Poster till nästa fest, som jag tyvärr inte kommer att kunna gå på. I augusti dock så ska jag se till att jag kan gå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0