Meho

Den här fina pojken som står mitt emellan mig och Moa heter Meho. Han träffade vi på bussen till flygplatsen när vi skulle åka till Marocko. Vi samtalade länge och väl med pojken som visade sig vara en äkta romantiker. Han hade blixtförälskat sig i en italiensk piga som bor här i Barcelona. De hade haft sina romantiska stunder tillsammans och Meho hade nu beslutat sig för att satsa på kärleken. Han hade redan skickat en kärleksfull dikt till pigan och bestämt sig för att göra allt som står i hans makt för att hålla lågan vid liv. 
Jag och Moa smälte som glassar under den stekheta barcelonasolen när han berättade om sin löve och sina framtida planer. Meho var en äkta gulleplutt. Efter att vi skiljts åt planerade jag och Moa för hur vi skulle kunna bygga en ny kattstuga uppe på hennes terass för honom. Vi är säkra på att han och Marc skulle komma bra överens. När han kommer tillbaka till Barcelona ska vi fånga honom.
Med vår radar hoppas vi på att fånga ännu fler gulllepluttar i framtiden. Det ska dock nog inte vara några problem. Vi har redan sett att vi har kraften.
 
Moa: - Måste fånga fler. Ja, vi ska fånga fler!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0