Oskyldigt bus på stan

Jag passerade en kypare på Passeig de Gràcia. En pojkes blick mötte en annan pojkes blick. Kemi uppstod. 
Jag vände mig om, satte mig på den restaurangens uteservering som han jobbade på. Jag tog fram ett anteckningsblock och en bläckpenna och skrev ner ett par ord...
 
Två timmar senare mottog jag följande meddelande till min mobil: "Hola axel, soy jorge el camarero. Me encanta que me hallas escrito, pero no puedo quedar con nadie pues tengo pareja. Eres muy guapo." 
 
I Barcelona är jag friare än i min hemby Våxtorp.
 
 

Kommentarer
Postat av: myramis

Regnbågsman som önskar översättning av guapons kommentar via sms.

Svar: Hej min käre regnbågsman. Här kommer översättning du bett om: - " Hej axel, jag är jorge kyparen. Jag älskar att du har skrivit, men jag kan inte träffa någon em jag har partner. Du är väldigt snygg."Ha det så gott!
Axel lilja

2013-07-23 @ 17:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0