Parc central del Poblenou

Den senaste veckan har lust väckts till att upptäcka mer utav den staden som jag faktiskt lever i. Med detta i tankarna satt jag på fredagskvällen och leta upp de spännande, lite mer okända platser som denna staden har att erbjuda. På min skärm ploppade denna parken upp. Jag kontaktade mina kumpaner Moa och Mirelle. Dagen efter begav vi oss.
Parken konstruerades så sent som 2004 och det märks på dess stil. Den var modernt och nyskapande utformad. Axel som har en fäbless för modern arkitektur var eld och lådor och kom snabbt fram till slutsatsen att det är den bästa parken han besökt hittills i Barcelona.
Efter att ha tittat oss omkring lite satte vi oss ner för att förtära vår medtagna matsäck, dricka rosé och lapa lite sol.

Innan vi kom till huvudparken förparkade vi här ett tag.
 Spontansamtal mellan Moa och Mirelle.
 Vacker kvinna vid träd.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: tú puta madre

haha! "spontansamtal" ok!

2013-07-08 @ 19:46:20
URL: http://prinsmos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0