Snus

I går tog snuset slut. Sedan dess har jag använt tuggtobak som substitut. Dessvärre så ger inte tuggtobaken önskad effekt. I dag har jag varit småarg, irreterad och ofokuserad i skolan. Det skrämmer mig lite att märka hur beroende jag är av snus. Vilken påverkan den har på min kropp. Därför bestämde jag mig nyss för att ta ett litet avbrott ifrån snuset. Jag lovar inte mig själv att jag aldrig kommer snusa igen. Jag vill inte sätta ett mål som jag inte ser som troligt för tillfället. I stället ska jag försöka överleva dag för dag utan snus. Jag hoppas att jag kommer bli lite piggare och få mer energi genom att jag slutar. 
 
Jag saknar dig redan. 

Kommentarer
Postat av: uma

hahaha men hubbe :( u can do it!!!

Svar: Jag har varit utan snus nu ett bra tag!
Axel lilja

2013-07-15 @ 20:09:14
URL: http://prinsmos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0