Tuggtobak

Här ovan är det tuggbtobak som jag under perioder använt här i Barcelona när snuset tagit slut. Till en början var det väldigt vidrigt och tobaken löstes upp i hela munnen. Jag prövade mig fram och kom fram till att konsistensen och smaken till just detta tuggtobaket ovan var det bästa på den spanska tuggtobaksmarknaden. 
Jag höjer dock ett varningens finger. Denna tobaksvara är starkt beroendeframkallande och frätande på tandköttet. Det jag kan rekomendera till dig som läsare är att göra som jag har gjort - sluta använda tobaksprodukter. Har du inte prövat tobaksprodukter - gör det inte! Du kan vara fast inom en en ögonblicks sekund. Lycka till. Du är en stark individ.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0