uma gästbloggar

HEJ ALLIHOPA!! detta är uma som gästbloggar dagen till ära! Ni känner säkert igen mig från TV.
jag på tv.
Jag är här i form utav pressekreterare som ska göra ett anouncement: IDAG FAR VI TILL MARRAKECH!!! Vi har länge våndats över barcelonas kyla och tyckte det var mer än nödvändigt att bege oss mot lite sydligare breddgrader.


bara 32 grader i barcelona... brr
I MARRAKECH SKA DET VA 38 GRADER HELA VECKAN.
 

OJ OJ OJ VILKEN VÄRME
Värmen omgärdar våra stackars förfrusna kroppar!! Så SKÖNT! vi känner oss så levande och fria i denna stad!! Det är bra för vår vänskap också. vi är mycket nöjda med marrakech och det märks också på hur vi beter oss mot varann

varma ända in i själen...
 
Måste bara berätta världens stördaste grej som hände idag!!!! Just när vi stod och skulle köpa en kamel kom de fram en modefotograf och ba börja prata med oss!! SEN visar det sig att han vill ha med OSS på ett photoshoot bland myllret i medinan!!De flesta modebilderna är ju än så länge hemlighetstämplade men jag lyckades komma över tre stycken iallafall:

lite bilder från fotoshootet. I bakgrunden kan man se det hinduiska templet
kollar man riktigt noga kan man också skymta ryan gosling utanför den exklusiva resturangen "döner kebab" - ett riktigt mekka för dom som vill kändisspana!
nä nu ska vi fara och kolla på fuji-berget!!! PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0