Del 7 - Liten resa i Östeuropa

Här kommer det fler bilder ifrån tiden i Budapest med familjen.
Man anordnader en matkonferens på vårt hotell under vår vistelse. Lite bondetema var det som gällde tydligen då denna mojäng stod uppställd vid entrén. 
 
Jag skulle själv aldrg komma på idén att åka turistbussar så det var en ny erfarenhet.
Det fanns audioguide på svenska - vilken lycka!
Jag, Patrik och bebben gick ner under jorden där det fanns en labyrint!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Guidningen inkluderade en båttur. 
 
 
Jag åt langos!
 
 
 
På kvällen gick jag och Patrik ut och festade. Vi gick först till ett ställe som jag hade bsökt förra gången jag var i Budapest. "Instant" heter det och kan varmt rekomenderas. Ett riktigt coolt, psykdeliskt inrett ställe med massor av olika "chillrum", dansgolv, barer och olika slags människor. 
 
 
 
Denna bar var även en antikvitetsaffär. Allt man såg i baren kunde man köpa. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0