En uppdatering

Nej nu har jag ju lämnat er bloggläsare ute i mörkret åter igen. Inte har ni ens fått en liten blinkning om att jag fortfarande lever de senaste dagarna. Det kallar jag dålig stil. Jag har varit lite halvt nere efter att ha slutat snusa på nytt och efter att ha varit arbetslös i en vecka. I dag skrev jag dock klart presentationsbrevet och är redo att börja söka jobb efter att ett par personer har korrekturläst CV och presentationsbrev. 

Here comes the update:
Det har varit gatufest i staden -  la Fiesta de La Mercè, och jag, Manel och hans polare har varit och tittat på lite olika konserter som har anordats runt om i staden. 
Jag och Ampar framför "giganterna" som enligt traditionen alltid är med vid de stora högtiderna. 
Min älskade baby har kommit tillbaka! För ett par dagar sedan var jag barnvakt till honom och jag kände mig som en pappa. Duktig på svenska har minsann den lilla krabaten blivit också!
Stackars Robert letar fortfarande efter sitt kärleksbarn där ute i höstmörkret...
Mamma Solweig har varit på besök! Det var en moderlig och omtänksam kvinna som ville allt det bästa för sin dotter. 
Det har funnits en del dalar nu när jag varken arbetar eller studerar. Ibland har jag satt mig ner för att tänka lite. 
Jag och Moa var på Kryptons fest i söndags! Här får ni de första bilderna. 
 
Denna kille, som är en av de som arrangerar festen, berättade att han tyckte jag och Moa var något utav det bästa med Krypton. 
Denna amerikan fick låna min peruk då stackaren hade tappat allt sitt efter ett möte med en kobra. Så rädd hade han blivit, den pojken, den dagen han mötte kobran!
Jag och Manel gick upp på en kulle mot ett par bunkrar i går för att få en vacker nattlig utsikt utav staden. 

Kommentarer
Postat av: mois

neeej sa han så???? vilken plutt

2013-10-03 @ 11:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0