Resfeber del 2

Reslusten är enorm just nu. Jag insåg nyss att jag inte har rest alls så mycket detta år som gjort under tidigare år. Om man jämför med gemene man har jag ju dock rest mycket. Två gånger till Marocko och fram och tillbaka ett par gånger mellan Sverige och Barcelona. Men i jämförelse med förra året till exempel är det lite. Det märks. Jag har en otrolig resfeber. Jag har lånat mängder med resehandböcker ifrån biblioteket och sitter och surfar runt på olika internetsajter och kolla priser på vandrarhem och flygresor. Hittat flygresor som ligger runt 200 kr och ibland till och med mindre, tur och retur till platser jag gärna skulle vilja besöka. Jag har hittat vandrarhem som ligger runt 5 euro natten. 
Men det får bli senare som jag förverkligar de resfantasierna som jag har nu. Nu gäller det först och främst att försöka skaffa sig en inkomst. Var dag nu så är jag ute med mina CV:n och lämnar in på olika hotell för att förhoppningsvis kunna jobba som receptionist. Andra prioritet är sedan att fortsätta utveckla mina spanskkunskaper. 
Så här ser jag ut när jag går runt och lämnar mitt CV.
in

Kommentarer
Postat av: moa

JAG HAR OCKSÅ RESFEBER SATT HELA IGÅRKVÄLL OCH KOLLADE FINNS MASSA BILLIGA RESOR FRÅN EL PRAT OCH GIRONA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Åh, någon dag i framtiden får vi åka på en ny resa!
Axel lilja

2013-10-07 @ 10:24:36
Postat av: Axel

Vi måste åka någon dag snart!

2013-10-07 @ 12:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0