Ringen

Jag har under en tid använt en ring. Nu helt plötsligt hävdar min vän Moa Hedman att hon är den rättmätige utav ringen! Det förnekar jag bestämt! Detta bygger jag på min filosofi om att den person som klär bäst i ringen, den person är ämnad för den.
Jag läste någonstans att det var viktigt med en dialog med sina läsare, så nu vänder jag mig till er. Sist jag uppmanade till interaktion var ni ju så otroligt aktiva, så nu hoppas jag att ni kan vara på hugget igen!
 
Instruktioner: Nedan får ni se en bild på ringen som sitter på mitt finger. Efter att ni har tittat på bilden ska ni sedan rösta på den person som bär ringen bäst. Ni röstar A för Axel eller M för Moa.
 
P.S Ja, jag är fullt medveten om att det kan te sig vara osjysta spelregler, att det endast finns en bild på min hand och ingen på Moas. Men detta är trots allt min blogg och således är det jag som är sätter reglerna. 
 
Mitt personliga tips är att rösta på denna bilden! Alltså förslag A.

Kommentarer
Postat av: Ellen Nilsson

Förslag B absolut. tyvärr axel men du har korvfingrar

Svar: Ellen! Vad taskigt. Ja, jag röstar på mig själv. Alltså förslag A. Trots allt så läser jag själv min egna blogg.
Axel lilja

2013-10-09 @ 09:08:36
URL: http://ellen.blogg.se
Postat av: claes

BILD B!! VISST DU VAR EN LURING AXEL MEN RIKTIGT SÅHÄR FULA METODER VÄNTADE JAG MIG INTE FRÅN DITT HÅLL!!! SKÄMMES

Svar: Jag röstar på A. Axel har spelat rent tycker jag. Det är ju trots allt hans blogg. Tänk om Claes! /Olle Svensson
Axel lilja

2013-10-09 @ 09:09:57
URL: http://classes-blogg.hemtext.net
Postat av: LASSE

misstänker att du töjer ut moas fina ring med dina feta fingrar. förlåt gubben, det där lät hårdare än vad som var menat... ibland är sanningen hård, vet du. och jag måste tyvärr vara ärlig och rösta på moas vackra hand även fast du är en alldeles ypperlig pajk. ps... hör av dig så kan vi...ses ;)

2013-10-09 @ 09:13:52
URL: http://xn--winnerbck-12a.se
Postat av: Eric Lilja

Dina fingrar givetvis min broder!!

Svar: Tack för stödet! Det behövdes efter alla de andra otrevliga kommentarerna.
Axel lilja

2013-10-14 @ 15:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0