Tummen upp

Arbetsintervjun för posten som flygvärd för ett par dagar sedan gick bra. Vi var runt femtio personer som sökte jobb som flygvärd. Efter första gallringen som bestod av ett engelskprov, var vi var bara lite över tio personer kvar till andra delen utav processen. Intervjun som följde gick väldigt bra och jag kunde uttrycka mig väl och ge ett seriöst men lugnt intryck, vill jag tro. Jag var dock otroligt nervös innan intervjun. Allt släppte vid sista frågan, där man fick tala fritt. Då märkte jag att jag verkligen har en god nivå utav engelska och den ena parten av de två som intervjuade mig, som var ifrån Spanien hade svårt att hänga med. Den andra parten dock, som verkade vara ifrån Storbrittanien, verkade vara imponerad. Kursen som jag gjort i akutsjukvård var till min fördel, likaså mitt arbete som telefonförsäljare. Nu får vi se om de erbjuder mig arbete. Fram tills att jag har fått besked väljer jag att inte ge fler detaljer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0