Uma och Gregor i Rabat, Marocko

 Uma står och väntar på tåget i Rabat som ska ta henne tillbaka till Marakesh    
 "Uma, Uma! Det är ju jag Gregor!"
"Nemen hej Gregor! Vad fövånande att se en sådan fattiglapp som dig i Marocko!" säger Uma förtjust.
"Ja visst är det en lyckans dag! Jag har saknat dig så mycket!" säger Gregor med stor entusiasm.
 
  
 ""Nemen, Gregor!!!! Tåget, mitt tåg!!"
""Vilken fin sjal du har köpt Uma. Den klär dig så väl!"
 "Din djävel!!! Ahhh, jag ska ta kål på dig! Fattar du inte vad du har gjort?!! Jag skulle vara på Umas Palace klockan 5 i dag!! Ahhhh!"
"Aj, Uma, nej vad gör du?!"
 
"Du ska ner på rälsen din urbotat dumma fårskalle!!!"
"Ahhhhh!!"
"Tåget vänta!" skriker Uma och börjar springa efter.
Gregor är skärrad och förstår ingenting.
 "Aha! Det är Gregor jaga Uma leken vi leker!"
"Jag kommer Uma! Jag ska pussa dig!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0