Yoga

För ett par dagar sedan var jag på mitt allra första yogapass i livet. Kundalini Yoga heter den formen av yoga som vi utövade tillsammans den morgonen. Vi befann oss i Ciutadellaparken här i Barcelona. Solen sken och fåglarna kvittrade. Det var en väldigt vacker morgon. Jag njöt utav att fokusera på andningen, meditera och styrka min kropp. Det var en väldigt spännande upplevelse att få testa yoga och otroligt avslappnande. Jag kände att yogan dessutom  varväldigt bra för min dåliga rygg som stärktes. I morgon ska jag på mitt andra pass. 
-----------------------------------
Pris: 5 euro för första passet. Andra passet gratis och efter det så kostar var pass 10 euro. Månadsabonnemang finns att köpa.
 
Hemsida: http://ewawinberg.com/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0