Bröllopsbilder

Jag har som tidigare nämnt, varit hemma en runda i Sverige. Anledning till det var att en kär vän gifte sig och namngivelsen till hennes barn skulle äga rum. Brölloppet var väldigt fint och det var bra ös i festen som följde efteråt. God mat fanns det ingen brist på heller. Varje gäst skulle ta med sig sin paradrätt som bröllopsgåva. Jag tog med mig tortilla española - en spansk potatisomelett.
Under resan hann jag även spendera tid med familjen. Min storebror Patrik kom upp ifrån Lund för att hälsa på vilket var väldigt trevligt. Jag umgicks en hel del med syster Amy som ville lära sig lite spanska efter att ha haft några spansklektioner i skolan. Allför kort var dock tiden för att hinna träffa alla som man ville se.
 
Här kommer bilder ifrån bröllopet:
 Brudparet Nathalie och Jerry
 
Jag, min vän Lina, hennes pojkvän Tim och moder Birgitta
 
Lina och Nathalies dotter Inez som hade sin namngivelsedag på samma dag som bröllopet.
 
 
 
Senare på kvällen satte "partajet" igång.
 
Jag och Ellinor.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0