Del utav min dagbok om Manuel.

"Han är ett charmtroll den där Manuel. Så rolig många gånger fast att han inte vet om det. Jag älskar när han passionerat berättar om sina anekdoter! Någon gång ifrån ingenstans började han energiskt berätta när han hade varit ute och rest med en kompis. De hade tagit en massa foton under dagen och när de kom tillbaka till hotellet såg de en jättefin bild som de hade tagit på kameran. “Den har jag tagit” sade Manuel “Nej det har jag gjort” säger kompisen. “Nej jag!” svarar Manuel tillbaka. Det slutar med att ingen riktigt vet vem som har tagit fotot. Hur Manuel berättar denna lilla löjliga historian med ett barns entusiasm gör mig varm i kroppen och samtidigt måste jag småskratta lite. “Ahh... qué anécdota!” sa jag till honom ironiskt. “Qué malo eres!” replikerade han och tyckte det var lite pinsamt att han blivit så till sig över att få berätta sin lilla historia."

Kommentarer
Postat av: mois

men gubbeeeeeeeeeen!!!!!!! fin du är

2013-09-07 @ 21:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0