Gregor

Jag tänkte nu presentera er läsare för min käre vän Gregor. Gregor är en vän till mig som jag lärt känna genom Uma. Ni förstår Uma och Gregor är vänner. De gick i skolan tillsammans. Gregor är en kille som alltid är glad. Han njuter av livet och försöker alltid att sprida så mycket glädje som han kan. Detta kan dock vara till hans nackdel ibland. Emellanåt så är Gregor glad när andra är arga eller sura. Då blir de ännu argare och surare och på Gregor med! Detta är en typisk konflikt mellan Uma och Gregor. 
Gregor beslöt sig för att åka ner ett par dagar till Marocko för att resa med mig. En dag så begav han sig på egen hand till Rabat när jag ville vara hemma på vandrarhemmet och vila. Gregor fick låna min kamera och kommer i ett inlägg längre fram göra ett gästbloggsinlägg om sin resa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0