Minnen ifrån Umas första resa till Marocko

 jag tog en bild på mig själv i limon när ryan gosling köpte lite take away frappe!!!!!
 en mindre rolig sak hände när vi besökte den välkända piccadilly circus!! FEMTI GRADER VAR DET!!!
 en okänslig paparazzi fångade mitt svaga ögonblick. "men sluta då!! ser ni inte att hon behöver hjälp?!" skrek ryan medan hans chaufför ringd ambulansen
 jag har inte berättat detta för er tidigare pga min obotliga ödmjukhet men jag är faktiskt världsbäst i henna design!!!!
 besökte den välkända "gula krukan"!!!!! svårt att fånga på bild hur fantastiskt fascinerande den faktiskt är!!! rekommenderar er alla VARMT att åka till marrakech och bevittna krukan IRL
 fina pojkar fanns där med!!!!!! oj o jo j   j j j jj j j j j hå hå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0