Bölkalas

Dagen då jag for hem ifrån Barcelona var väldigt sorglig. Först var jag tvungen att lämna min käre vän Lovisa. Som jag dagen innan festat med till morgondagens ljus. Denna underbara brud och vi som började bli riktigt... ja, det är en sorglig historia helt enkelt. Puss på dig du fina Lovisa!
Det känns skönt att Lovisa kommer att fortsätta gå på Krypton-fester tillsammans med Moa. Den kära traditionen måste föras vidare! Just den kryptonfest som jag och Lovisa gick tillsammans på kommer jag sent att glömma. Vi hade så otroligt roligt tillsammans. 
--------
Sedan kom Moa hem precis innan jag skulle fara iväg mot flygplatsen. Hon följde mig till tågstationen och gick med mig ner på perrongen till och med. Jag säger skämtsamt till henne att detta liknar ju en filmscen. 1 minut innan tåget så brister jag ut i gråt och vi kramades. Det var dramatiskt och vi hade ett fint ögonblick tillsammans innan vi skiljdes åt.
1,5 år tillsammans. Vi delar mycket. Här är bara ett axplock ifrån vår resa tillsammans:
 
Tarragona tillsammans med fina Olivia
Moa, jag och plutten Meho som vi fann på väg mot flygplatsen för att åka till solens land - Marocko.
PRIDE!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0