Uppdatering

Hej mina älsklingar där ute i cyberspejs!
 
Jag har inte uppdaterat på evigheter på grund utav att jag känner mig väldigt sliten, okreativ och passiv på grund av jobbet som jag har. Dessvärre så är det så. Var dag så räknar jag ner dagarna och bokar av dag för dag på min kalender. 
Inte många dagar kvar nu. Jag slutar den 10 januari. 
 
Igår så var det företagsfest och jag kände mig lite malplacé. Det finns ett fåtal ifrån mitt jobb som jag tycker om och gillar att umgås med. Flertalet känner dock ingen direkt samhörighet med. Efter middagen och en tråkig stand-up-show så gick vi ut på en klubb som heter Lawo. Det är en dansklubb, men ingen var intresserad av att dansa, man vill bara stå i baren och supa sig full. Det går inte an för mig. Jag tänkte på min kära vän Moa som så fort hon känner för att gå hem bara utbrister "Nej nu går jag hem!" och sedan gör det. Igår gjorde jag det också. Men inte gick jag hem. Jag gick istället till gayklubben Elsker och träffade två gulliga, supertrevliga killar som jag dansade med natten lång. Vi utbytte nummer och på hemvägen "boundade" jag med en tjej som jag snackade med på bussen hem. En riktigt lyckad kväll alltså, tack vare att jag tog makten över min egen tid. 
 
Jag lämnar er med smörsångaren David.  Det är lika bra att han lämnar den där dumma flickan som sårat han så mycket!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0