Bilder ifrån arbetet

Välkommen till en virtuell rundtur på mitt jobb!
Jag arbetar just nu på ett företag som telefonförsäljare och säljer lotter. Det ska jag inte göra så länge till dock. Jag sa upp mig i förrgår och ska snart börja studera spanska igen! Gud vad jag längtar till det. Under tiden så studerar jag på egen hand här hemma. Men det är inte tillräckligt. Nog om det! Nu fortsätter rundturen. Så här ser det alltså ut där jag sitter och ringer. Man har ett manus, ett block till att göra anteckningar och skriva upp dagsmål. På skärmen har du alla upgifter om kunden, registering av samtal och så vidare.
Hej, hej!
 På tavlan skriver man upp hur man personligen har sålt och gemensamt för hela gruppen. 
Man måste skratta mycket för att få bra försäljningsresultat. På bilden ser ni fina Lovisa!
Genom att le när man talar så förändras vokalerna och man låter automatiskt mer positiv.
Mirza är en riktig snällis som gör att man trivs på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0