Bjäre chips

Vilken lycka! När jag var hemma under julen så fick jag äntligen knapra i mig de smaskigaste chipsen vi har i Sverige - Bjäre chips! Eric var också eld och lågor över situationen som ni ju ser i bild. Jag fick även passa på att testa den nya smaken - Salt och vinäger. Den var en besvikelse! Mer smak skulle det ha varit på dem. Visserligen så hade jag ju otroligt höga förväntningar eftersom att alla de andra smakerna är utsökta. Men utav de bästa borde man ju också kunna kräva det bästa eller hur? Skärpning där, Bjäre chips. 
Kvällen räddades ju dock av att smaken med gräddfil fortfarande håller högsta klass. Så det slutade lyckligt och vi kunde njuta av goda chips samtidigt som vi spelade ett sällskapsspel med goda vänner.
-----
Jag vill även passa på att härmed skriva att jag uttryckligen är ledsen över att jag inte tog med Bjäre chips hem till min rumskamrat Moa som utlovats. Ett stort svek som jag inte vet hur jag kan gottgöra.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0