Minnen ifrån studenten

Jag fick nyss en flashback utav det soḿ kanske är den lyckligaste tid i livet hittills. Den när jag tog studenten. Så mycket kärlek, så mycket blomstrande lycka, och en annalkande frihet. Allt detta på samma gång.
Denna underara låt sprang vi ut till. Jag tröttnar aldrig på den. Den är förknippad med ren och skär lycka. 

Detta här nedan är den förknippad med. Bland den bästa känslan jag någonsin haft.
 
Sedan kom ju melankolin fram över att behöva få lämna det här gänget här nedan och många andra vackra människor man lärt känna.
Då är det passande nog denna låt som jag förknippar det avskedet med.
 
Den tiden kommer jag aldrig att glömma. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0