Salterio

Jag fann ett underbart nytt favoritställe mitt inne i Góticos trånga dunkla gränder.
 
 
Sittandes där inne skrev jag följande text:
"12 januari 2014
Jag sitter inne på ett café inne i barrio gótico. Det spelas klassisk musik. Det är dunkelt och en svag belysning och tända ljus skiner upp en aning. Väggarna liknar murar ifrån medeltiden, vilket de säkert 'är.
Människors surr hörs ifrån där jag sitter. Det är behagligt.
Jag avnjuter en god kopp te. Jag är svag och börjar nästan gråta. Detta är en av de finaste plasterna jag varit på i Barcelona." 
 
Dagen efter återvänder jag med Moa och en nyförvärvad kompis som heter Lovisa som jag lärt känna genom jobbet för att fira min födelsedag. 
Vi hade det väldigt mysigt och satt och samtalade. 
Fina Lovisa!
Åh detta är lycka!
Egen kanna, brunsocker, fina serviser, mängder med tesorter, entusiastisk personal och bra priser i en underbar miljö. Vad mer kan önskas?
---------------------------------
Dirección: Sant Domenec Del Call, 4BarcelonaEspaña 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0