Eli Lieb - Young love

Como la sociedad todavía es bastante heteronormativa, me alegré mucho cuando vi este video. Se trata de una canción pop comercial que se ve muy a menudo. Lo que único constrasta con lo común es que los protagonistas son homosexuales. Me gusta y a veces pienso que necesito videos así, me provocan emociones más intensas por una u otra razón.
 
Eftersom att samhället fortfarande är heternormativt, blev jag glad när jag fann den här videon. Det är bra låt som poppig och komersiell. Inget specielt på det sättet. Det som skiljer den åt ifrån andra videor är att huvudpersonerna i videon är två homosar. I bland känns det som att jag behöver sådana här videor. Utav en eller annan orsak så blir jag starkare berörd på ett personligt plan utav homokärlek i bland.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0