Bojkotta Comviq, du som läser detta.

Jag hade köpt ett nytt kontantkort för att kunna ha nummer som en eventuellt framtida arbetsgivare skulle kunna nå mig på. Hon skickar ett mejl om att hon inte kan nå mig. Jag tycker det är märkligt. Märkligt är det också att inte jag heller kan ringa trots att jag precis laddat på saldot. Jag undersöker saken på Comviqs hemsida som är operatör.
 
Här nedan är svaret jag fann:

"När du tankar Fastpris 245, 195, 145 samt vecka 45 så kommer du inte att se något saldo. Om du ringer, SMS/MMS:ar, surfar inom Sverige så behöver du inget saldo. Om du däremot tex vill ringa samtal utomlands/surfa utomlands/ringa betalsamtal behöver du tanka ytterligare en prisplan för att få ett saldo. Om du tex då tankar Amigos så kommer du få ett saldo som motsvarar beloppet som du tankade."
- Med andra ord så får man inget saldo. Jag är så förbannad. Tankar fastpris två gånger om och befinner mig utomlands. Kastat pengarna i sjön eftersom jag inte kommer hem inom en vecka som jag tankat för. Fult sätt att sälja på.

 

Genom att sprida mitt missnöje hoppas jag på att konsumentkraften vinner! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0