Cómo interpretar este mensaje...? - Hur ska man tolka det här meddelandet...?

Hace unos días recibí un mensaje en una red social en la que tengo un perfil:
 
Hola, 
Quiero ser tu hijo. No tengo familia, ni un padre. 
Soy obediente y amable. 
Cómo serías como padre?
Te necesito de verdad. Seré un hijo amable y obediente . :-)
 
Cómo interpretar esto? Es una propuesta indecente o qué? De todos modos, un poco absurdo...
-------------------------
För några dagar sedan så mottog jag det här meddelandet på danska på en dejtingsajt. 

Hei,

Jag vil bli din son. Jag har ingen familj og ingen far. 
Jag er lydig og snill
Hur ville du blitt som min farsa? 

Hur er du som person? Bestemt?
Jeg behøver deg verkligen. Jag blir snill og lydig son :-)

Hur ska man tolka det här meddelandet? Är det en absurd invit eller vad är det?

 


Kommentarer
Postat av: mois

åh, vilken tur!

Nu slipper du dyra adoptionsavgifter. Jag skulle säga: kör hårt!

Svar: Adopterad.
Axel lilja

2014-05-05 @ 14:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0