Fotos de mis últimos días en Barna - De sista bilderna ifrån Barcelona

 
Unos días antes de haberme ido cené con Manel y Olga - Jag gick ut och åt med Manelis och hans pigkompis Olga.
A pesar de que había vivido en Barcelona durante casi un año y medio, no había aprendido poner el jugo de un tomate en un pan. Que escándalo!
Trots att jag bott i landet i ett och ett halvt år så hade jag inte lärt mig trycka ut juicen ifrån tomaten på detta bröd! Skandal! Detta är ju typiskt katalanskt. Ett hett tips förresten ;) Lägg till lite olivolja med så blir det supersmarrigt.
Fuimos yo, Moa y Ana a cenar comida de la India. Jag, Mosis och Anis åt ljuvlig indiskt mat!
Riquísimo, te lo digo... - Utsökt!
 
BFF
Manelis en la inauguración de un festival de cine. - Manelis, vilken söt pöjk!
Ana, Moa, Manelis, Lovisa y Angelika.
 
Lo pasamos muy bien! - Det var partaj hela natten lång! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0