Fotos de nuestra granja - Foto ifrån gården

 
Mi hermanita - Mi bebé. Le encanta la vida granjera y sus queridos caballos. - Babyn
La madre del Axel
Ängagården - el nombre de la granja en castellano sería "La granja de los prados"
 
 
Hästar (det är inte åsnor eller kameler på bilden om du trodde det)
 
 
 
 
Me encanta montar al caballo! Lo mejor de todo es galopar! La adrenalina sube y te da un gran placer estar en control en esa situación. Es una pena que no montara más al caballo cuando era niño. 
Jg tycker verkligen om att rida! Särskilt mycket tycker jag om att galopera. Adrenalinet ökar en del. Det är synd att jag inte red mer än vad jag gjorde när jag var liten. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0