Krypton - El aniversario

Här kommer bilderna ifrån förra Krypton-festen! 
Denna festen var väldigt speciell för mig. Dels var det min sista Krypton-fest och jag tvingades säga adjö till de fina personerna som jag lärt känna genom alla dessa festerna. Sedan var det en extra högtidlig kväll utav ett annat  skäl - det var 1-årsjubileum! Utav den anledningen så höll festen på till klockan 05.00 istället för ordinarie 01.00 till min och Lovisas stora lycka! Sedan är det ju så att det blev en speciell kväll eftersom att jag gick med kära Lovisa. Vi hade så fruktansvärt roligt tillsammans.
 
Aquí vienen las fotos de la última fiesta de Krypton. Fue un fiestón de dimensiones universales! Era una fiesta muy especial para mí. Era la última fiesta que podría celebrar antes de irme a Suecia y tuve que despedirme de la tripulación. Esta noche también celebraron el aniversario de la fiesta!  Nos ofrecieron cava y pastel y la fiesta terminó a las cinco, no a la una que es lo habitual. Menos mal, porque llegamos a las doce y pensamos que sólo tuvimos una hora de fiesta. Yo y La Lovisa nos divertimos tanto. 
 Här är vi glada och fina! - Alegres y bonitos
 
 
 Robin kom till undsättning - Robin vino para rescatarla
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0