Valborg

På valborgåkte jag ner till Lund för att först hänga med kära Cajsa som jag inte sett på evigheter! Cajsa är en underbar tjej som jag lärde känna när vi studerade spanska tillsammans förra året. 
Återträffen!
Cajsas coola kompis!
Det var mycket folk i parken en dag som denna.
 
Efter att jag och Cajsa skildes åt så begav jag mig hem till brodern som studerar i Lund. Där grillade jag tillsammans med honom och hans kamrater och drack lite förfriskande drycker. Togs inga bilder dessvärre. Skall icke ske igen att jag så gravt lämnar er i skuggan!
Domkyrkan
Den astronomiska klockan. 
 
Den första maj är inte bara arbetarrörelsens dag utan Patrik, min broders dag! Familjen (Eric borträknat som är på resande fot) samlades nere på restaurang i Malmö.
Fondue!
Moderskapet!
Cumpleaños feliz till Patrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0