En dag på jobbet

 Jag jobbar och står i! Fram till den 10 januari kommer jag att vara kvar på min nuvarande arbetsplats innan jag tackar för mig och resandet kan påbörjas. Jag räknar dagarna nu. Tiden går dock snabbt och jag har mycket att se fram emot.  
Så här ser jag ut när jag jobbar på frysavdelningen! Jag tror att det är mellan 25 minus-35 minus kallt inne på avdelningen. Fryser gör man dock inte när man har så mycket kläder på sig. Tvärtom så svettas man ibland för mycket och får lufta sig på grund av alla kläder. Jag har en t-skjorta, en tjockarmad, en fleece, långkalsonger (ibland inte), termosbyxor, "undervantar", vantar, rånarluvan och en gigantisk overall på mig. 
Detta är en bild som är tagen ifrån kylavdelningen. Det är inte roligt när pallarna blir så höga som den killen framför mig här har. Det är lätt att saker tippar. och yorgurten i denna gången, den brer sig ut över golvet som ett äckligt slem ifrån underjordens helvete så fort den nuddar marken. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0