Barcelona, Nit d'estiu

 Vill ni se en film som släpptes förra året som utspelar sig i Barcelona och som är på katalanska? Vill ni även att den ska vara småmysig och skildra ett stycke skilda människoöden under en sommar i Barcelona? Ja men då är det ju "Barcelona, nit d´estiu" som ni ska se på! (Barcelona, sommarnatt) En fin lokal film som har blivit väldigt uppskattad. En liten, liten personlig anknytning har jag till filmen dessutom. Det kan jag skryta med! Min kompis Agnes ifrån Barcelona hade ihop det med en kille som var ansvarig för rollbesättningen för filmen... Häftigare än så var det dock inte och jag träffade aldrig han ens om jag ska vara ärlig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0