Inlägg på valdagen till dig som potentiell SD-väljare

"Se hit potentiell SD-väljare!

Jesus hade inte röstat på SD. Inte jag heller. Om vi för ett ögonblick tänker bort invandring, flyktingpolitik och integration - tänk på att även en hygglig kille som jag skulle påverkas starkt negativt av deras politik. Jag är bög. Sd:s företrädare kallar mig för en avart och en person som har "avloppssex" bland annat. Man vill inte att jag ska kunna gifta mig eller adoptera. Jag borde inte kunna få bilda familj. - Jag hoppas att du nu inser genom mig vad deras politik skulle kunna medföra för en enkel man som jag själv. - Rösta demokratiskt"

Ibland känns det som att den enda vägen att nå ut till folk är genom att ta sig själv som exempel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0